czwartek, 5 czerwca 2014

Budyń instant

Ostatnio zachciało mi się budyniu. Byłam zbyt leniwa by się przejść do sklepu. Jednak stwierdziłam, że przecież proszek w torebce nie jest potrzebny. Pogrzebałam trochę w kuchni i znalazłam potrzebne składniki:
szklanka mleka
łyżka mąki ziemniaczanej
łyżka kakao
łyżeczka cukru
opcjonalnie można dołozyć cukier waniliowy, aromat (ja dałam olejek arakowy)
Pół szklanki mleka gotujemy (trzeba uważać by się nie zjarało), w drugiej połówce mieszamy suche składniki do powstania zawiesiny (najlepszy do tego celu jest shaker/słoik/butelka). Nie może być grudek. Gdy uzyskamy zamierzony efekt dodajemy powstałą zawiesinę do gorącego mleka. Gotujemy jeszcze przez minutę, ciągle mieszając. Przelewamy do naczynia i tyle :) Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz